اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در همدان

جانشین انتظامی استان همدان از اجرای طرح ویژه پلیس برای برخورد با موتورسواران متخلف و قانون شکن در استان خبر داد.

 سردار رضا زارعی گفت: به دنبال گرم شدن هوا و افزایش استفاده از موتورسیکلت، گلایه‌های مردمی و درخواست‌ها برای برخورد با موتورسواران متخلف افزایش یافت.

او افزود: به همین منظور، طرح ساماندهی و انضباط بخشی موتورسیکلت سواران در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفت.
 
جانشین انتظامی استان همدان تصریح کرد: هر چند رویکرد پلیس از اجرای این طرح جریمه موتورسواران نیست، اما پلیس با موتورسواران قانون شکن برخورد جدی می‌کند.
 
سردار زارعی همچنین هدف از اجرای این طرح در گام نخست را حفظ سلامتی موتورسواران سپس تحقق مطالبات مردمی دانست و گفت: حرکات مخاطره آمیز موتورسواران نارضایتی مردم را در پی داشته بنابراین پلیس طرح برخورد با موتورسواران متخلف را در دستور کار قرار داد.
 
او افزود: پلیس راهور تخلفاتی نظیر مخدوش کردن پلاک، عبور از چراغ قرمز، حرکت در پیاده‌رو، حرکت خلاف جهت، ایجاد آلودگی صوتی و صدا‌های ناهنجار را رصد می‌کند.
 
جانشین انتظامی استان همدان تاکید کرد: ماموران در صورت مشاهده تخلفات یاد شده علاوه بر اعمال قانون نسبت به توقیف و انتقال موتورسیکلت به پارکینگ اقدام می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
این عملکرد مثبت رو در تمام شهرستان های استان عملی کنید خداخیرتان بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
با سلام. کدام نظارت؟ از مسولین راهور خواهشمند است یک بار به میدان امام سر بزنند ببینند موتور سوارها پیاده رو و اطراف میدان را جولانگاه خویش قرار داده و باسرعت سرسام اور تردد می کنند. روز به سر نمی شود مگر اینکه حادثه ای از طرف موتورسوارها اتفاق نیفتاده باشد. اعتراض هم که می کنیم ناسزا می شنویم.